5 Şubat 2013 Salı

Asla Umudunu Kaybetme :) - Webisyo


Merhaba arkadaşlar, ben Ali şuan gezinmekte olduğunuz sitenin kurucusu :) Bu benim sitede ilk yazım sayılır, gördüğünüz üzere önceki yazım biraz kısaydı. Bu yazımda ise başlıkta belirttiğim gibi asla umudumuzu kaybetmememiz gerektiği. Ne konuda olursa olsun kendimize güvenmemiz gerektiği.. Geçtiğimiz günlerde moralim biraz bozuktu hayattan soğumuş gibiydim. Nedeni ise bi işte başarısız olmamdı.
İnanın o kadar çok bunaldım ki kendimi Boğaz köprüsünden atabilirdim. Ama Allah tan İzmir deyim burada Boğaz köprüsü yok :)) Her neyse o an gerçekten herşey benim için bitmiş gibiydi. Bi kaç gün kendi içime kapandım, yaptığım işlerden soğudum. Hayat benim için durdu.. Ve daha sonra kendime dedim ki ; ben ne yapıyorum ? Bu şekilde durumu düzeltebilirmiyim ? Biraz mantıklı düşündükten sonra tabiki hayır diyerek hemen kendime çeki düzen verdim ve işlerime kaldığım yerden devam ettim. Çevremde ise beni zor durumda görmekten mutlu olan bi kaç insan vardı.
Onlar ben düştüğümde seviniyorlardı. O zaman ben neden onları sevindiriyorum ki ? dedim kendime ve dönüşüm muhteşem oldu :) Artık daha iyiyim, ve işlerim gayet güzel gidiyor.. Şimdilik benden bu kadar, kendinize iyi bakın. Sonraki yazımda görüşmek üzere..
Not : Çevrenizde sizi mutsuz eden ne varsa ondan uzaklaşmak için 1 saniye bile düşünmeyin ve eğer yaptığınız işten eminseniz ve o işte mutluysanız çevrenizdekilerin ne düşündüğünü umursamayın :) .
Kaynak : www.webisyo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder